Поломалось седло Brooks
. А у брукса ничего подобного нет, даже ни одного слова по поводу какой-либо гарантии.
Ну давай я за тебя погуглю)))
WHAT IS YOUR RETURN POLICY?
If you have a quality problem with your purchase, you can send it back within 14 working days of receipt from UPS or DHL subject to the following conditions:
-the product has not been used, manipulated or damaged
-the product must be sent back with its original packaging
We will refund you the cost of the product, excluding all shipping costs and duty. Before returning a product you must explain the reason, sending an email to our customer service at shop@brooksengland.com
Should you have further questions you may contact:
BROOKS ENGLAND at +44
121 5652992
Monday to Friday from 8 am to 4 pm GMT
BROOKS BRANCH at +39 0444 461121
9 am - 12 am and 1 pm - 5 pm GMT+1
Colour, firmness and surface appearance of the saddle may vary because leather is a natural material, therefore these are not considered defects. We also warn you that leather may stain and saddle weights may vary up to 5%. We do not accept any of the above as claims.
Тут написанно
Мы вернем вам стоимость продукта, исключая все расходы по доставке и пошлины. Перед возвратом продукта вы должны объяснить причину, отправив письмо на наш обслуживания клиентов в shop@brooksengland.com Если у вас есть дополнительные вопросы, вы можете связаться: БРУКС АНГЛИЯ по телефону +44 121 5652992 С понедельника по пятницу с 8 утра до 4 вечера по Гринвичу